پایه

کشف مشتری در شرکت های تجارت خارجی

کشف مشتری در شرکت های تجارت خارجی

شرکت های تجارت خارجی چگونه مشتری پیدا می کنند؟

 

تکنیک های برتر برای شرکت های تجارت خارجی برای کشف مشتریان

با رشد تصاعدی در تجارت فرامرزی B2B (تجارت به تجارت)، واردکنندگان و صادرکنندگان در کشف مشتری بالقوه خارج از کشور با رقابت بسیار زیادی روبرو هستند.

 

1. وب سایت رسمی مستقل برای کشف مشتری

شما می توانید یک وب سایت شرکتی با قیمت های مختلف از چند صد تا ده ها هزار ایجاد کنید.قیمت خاص برای انتخاب بستگی به وضعیت واقعی شرکت دارد.

 

پس از تکمیل وب سایت رسمی، لازم است محصولات شرکت آپلود شود و برخی از مقالات و اخبار مرتبط با محصولات و شرکت به موقع آپدیت شود تا دیگران شانس بیشتری برای یافتن شما داشته باشند.

 

حفظ یک وب‌سایت چند زبانه مستقل، قابلیت کشف مشتری بالقوه در سراسر جهان را ارائه می‌کند.

 

اگرچه سرمایه گذاری های اولیه قابل توجهی مورد نیاز است، اما قابلیت همیشه فعال و سئو دوستی به ایجاد رهبری فکری و اعتبار کمک می کند. به روز رسانی منظم محتوا، چسبندگی را تضمین می کند.

 

2. پلتفرم های تجارت خارجی شخص ثالث

رایج ترین پلتفرم ها عبارتند از:

 

  • Alibaba International
  • Made in China
  • Global Resources
  • AliExpress
  • Shopee
  • Lazada
  • Amazon
  • eBay
  • Dunhuang
  • و غیره.

 

فهرست‌بندی در بازارهای B2B شخص ثالث مورد اعتماد مانند علی‌بابا، ساخت چین، منابع جهانی و پورتال‌های خاص صنعت، به ترافیک خریدار اختصاصی از مناطق کلیدی کمک می‌کند. عملکردهای پلتفرم به راحتی پیشنهادات را به نمایش می گذارند و مشتری را می یابند.

 

3. نامه توسعه برای کشف مشتری

این گزینه از شما می‌خواهد که ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات مشتری را بصورت آنلاین جستجو کنید و آنها را در جدولی سازماندهی کنید و سپس یک ایمیل برای مشتری ارسال کنید تا قصد همکاری را داشته باشید.

 

این کار کاملاً وقت گیر است و نیاز به صبر دارد. درست مانند جستجوی سوزن در انبار کاه و ماهیگیری، ممکن است شش ماه یا حتی یک سال طول بکشد تا مشتری داشته باشید.

 

برخی دو تا سه سال طول می کشد تا مشتری را توسعه دهند. اگرچه این روش دست و پا چلفتی است، اما تا زمانی که مداوم باشد، تأثیر آن همچنان خوب است.

 

ایمیل مداوم و در عین حال استراتژیک و ارتباط با رسانه های اجتماعی در مرز تعالی می تواند در نهایت باعث ایجاد روابط شود.

 

4. رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌ای رایج شامل:

 

  • لینکدین
  • فیس‌بوک
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • و تیک‌توک

 

برای معامله‌گران خارجی، ناآشنا نیستند. نکته کلیدی نحوه کار است و به روز رسانی های روزانه در این پلتفرم ها می توانیم توجه مشتریان خارجی را جلب کرده و همکاری انجام دهیم.

 

لزوماً این نیست که هر روز محصولات را در آن پست کنید، مانند فیس بوک، که به شما اجازه نمی دهد محصولات را در تمام طول روز پست کنید. اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید، ممکن است حساب شما غیرقابل استفاده شود.

 

به‌طور فزاینده‌ای، استفاده هوشمندانه از جستجو و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی از مدل‌های پرداخت به ازای کلیک استفاده می‌کند تا زمانی که بالقوه‌های خارج از کشور به دنبال تأمین‌کنندگان هستند، دیده شود.

 

هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط به طور واضح ترافیک را از سوی مخاطبان با انگیزه تجاری هدایت می کند.

 

کشف مشتری در شرکت های تجارت خارجی

 

5. نمایشگاه

نمایشگاه ها در بین این نوع ها بیشترین هزینه را دارند، مخصوصاً وقتی صحبت از افتتاح نمایشگاه های خارج از کشور می شود، هنوز اختلاف زمانی وجود دارد و تعداد کمی از مشتریان هستند که قبلاً در ثبت سفارش در محل بسیار مؤثر بودند.

 

به دلیل بیماری همه گیر، نمایشگاه های زیادی به صورت آنلاین برگزار شده است و محصولات بسیار زیادی از همان صنعت وجود دارد که نتیجه آن ضعیف است. بنابراین، بسیاری از شرکت ها وجوه نمایشگاه خود را در پلتفرم های آنلاین سرمایه گذاری کرده اند.

 

با این حال، این نمایشگاه دارای یک ویژگی است که محصولات به نمایش گذاشته شده توسط شرکت ها همه آخرین دستاوردها هستند و هنوز هم ارزش بازدید دارند.

 

وقتی در نمایشگاه شرکت می کنید شرکت های زیادی را می بینید که محصولاتشان در غرفه هایشان در کاتالوگ قابل مشاهده نیست و فقط در محل قابل مشاهده است و کاتالوگ محصولات هنوز به روز نشده است.

 

شرکت در نمایشگاه ها هنوز برای درک همتایان و روندهای بازار بسیار مفید است.

 

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی که به خوبی انتخاب شده‌اند، فرصت‌هایی را برای نمایش جدیدترین محصولات نوآورانه و تعامل مستقیم با خریداران فراهم می‌کند. اگرچه هزینه‌ها بالاتر بوده و خطرات از زمان همه‌گیری افزایش یافته است، نمایشگاه‌ها همچنان نشانگر رهبری نوآوری هستند.

 

6. پلت فرم داده های گمرکی

داده‌های گمرک می‌توانند مستقیم‌ترین درک را از همتایان و خریداران آن‌ها، انواع محصولات فروخته‌شده، بندر ارسال شده، بندر وارد شده و مقدار در یک نگاه به شما ارائه دهند.

 

اسامی خارجی هم برای تهیه وجود دارد! با نام شرکت و تایید خریدار بودن مشتری مراحل بعدی بسیار ساده است.

 

پایگاه‌های اطلاعاتی گمرک همچنین تراکنش‌های اخیر را نشان می‌دهد که به خریداران فعال و محموله‌ها اشاره می‌کند که مبنایی برای اطلاع‌رسانی مبتنی بر واقعیت است. بینش فصلی به برنامه ریزی کمک بیشتر کمک می کند.

 

7. تبلیغات پولی گوگل

AdWords یک تبلیغ کلمه کلیدی به ازای هر کلیک است که در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

 

هنگامی که مشتریان بالقوه شما از طریق کلمات کلیدی خاصی جستجو می کنند، تبلیغات شما در سمت راست صفحه جستجو نمایش داده می شود. مشتریان می توانند با کلیک بر روی آگهی از محصولات مورد نظر خود مطلع شوند

 

کشف مشتری

بنابراین، روش‌های مستند، یک استراتژی چند جهته شامل:

 

  • حضور مالک
  • پلتفرم‌های شخص ثالث
  • دسترسی هدفمند
  • و تعامل مبتنی بر اطلاعات با مشتریان بالقوه

 

را در یک رویکرد جذب مشتری جهانی سازگار، متمایز و بهینه‌سازی شده با هزینه، امکان‌پذیر می‌سازد.

 

«با اینتا بهترین بازارهای جهانی را کشف کنید»

 

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

اینتا ، سامانه اطلس ، سامانه جیمکس ، سامانه کامودیفای ، سامانه ولیدیفای ، سامانه HSfinder

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *