تهیه گزارش تحلیل بازار صادراتی یک محصول در یک یا چند کشور

برای داشتن فروش بین المللی در حوزه صادرات کالا و خدمات، تحلیل بازارهای صادراتی امری مهم و ضروری می‏باشد. همچنین برای ورود به بازار کشورهای مختلف شما می‏بایست اطلاعات کاملی در خصوص وضعیت رقبا، قیمت، قوانین و مقررات کالای مربوطه، فرهنگ استفاده و … داشته باشید.

با جمع آوری و تحلیل اطلاعات بازار کشور هدف در حوزه های مختلف،  همچون الزامات و استانداردهای کالاهای وارداتی به کشور مقصد، و قوانین واردات کشور مقصد، سیاست­های اقتصادی و سیاسی، روش های توزیع و حمل کالا، اندازه و رشد بازار، رقبا، تعداد شرکت­های حاضر در بازار، میزان تولید محلی، ثبت برند و سایر موارد می‏توان فرصت های بازار و هزینه دستیابی به آنها را مورد بررسی قرار داده و نتایج بهتری حاصل کرد. تحقیقات در بازار بین المللی یک کلید اصلی برای برنامه ریزی موفقیت آمیز در جهت صادرات است.

خروجی گزارش مطالعات بازار صادراتی، اطلاعات و دید مناسبی از سابقه تجارت محصول در دنیا به شما منتقل کرده و به شما کمک خواهد کرد ضمن امکان‌سنجی مناسب شرایط خود برای شروع صادرات، از خطاها و اشتباهات احتمالی در مسیر صادرات جلوگیری نمایید. همچنین سطح پیشرفته این گزارشات به شما این امکان را خواهد تا بتوانید براساس اطلاعات جمع‌آوری شده تصمیمات مناسب برای ورود به بازارهای هدف و شروع صادرات را در زمان کمتر و با ریسک کمتر اتخاذ نمایید.

در تحلیل بازار، عوامل مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند. به طور کلی، موارد زیر ممکن است در تحلیل بازار مورد بررسی قرار بگیرند:

 

اندازه بازار

این موضوع شامل بررسی اندازه و حجم بازار است. اندازه بازار می‌تواند شامل تعداد و نوع مشتریان، تقاضا و عرضه، درآمد کل بازار و ارزش بازار باشد.

 

تنوع مشتریان

شناخت و درک مشتریان، از نظر ویژگی‌ها، نیازها، ترجیحات و رفتارهای خرید آنها از جمله جوانب مهم تحلیل بازار است. این موضوع به شما کمک می‏کند تا استراتژی‌های بازاریابی مناسبی را برای جذب و رضایت مشتریان تدوین کنید.

 

الگوهای خرید

درک الگوهای خرید مشتریان و فرایند تصمیم‌گیری آنها، باعث شناخت بهتر رفتار مشتریان و توسعه استراتژی‌های بازاریابی هدفمند خواهد شد.

 

رقبا

شناخت رقبا، مزایا و ضعف‌های آنها و استراتژی‌های بازاریابی آنها از جمله جنبه‌های مهم تحلیل بازار است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با استفاده از مزایای رقبا و ارائه پیشنهادهای منحصر به فرد، رقابتی قوی‌تر در بازار داشته باشید.

 

فضای اقتصادی

بررسی عوامل اقتصادی مرتبط با بازار هدف شامل شرایط اقتصادی، نرخ رشد اقتصادی، شرایط بازار کار و سایر عوامل اقتصادی است که بر تصمیم‌گیری و رفتار مشتریان تأثیر می‌گذارند.

 

موانع ورود به بازار

شناخت موانع و محدودیت‌های ورود به بازار مورد نظر از جمله تحلیل‌هایی است که به شما کمک می‌کند در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک خود در نحوه ورود و رقابت در بازار اطمینان پیدا کنید.

 

 

در اینتا ما با استفاده از تیم متخصص خود و دسترسی به منابع معتبر، طبق سفارش مشتری برای یک محصول خاص در یک یا چند کشور، گزارش تحلیل بازارآماده خواهیم کرد که با توجه به نتایج آن، مشتری بتواند بهترین تصمیم و استراتژی را برای ورود و عرضه محصول خود به کشور مقصد بگیرد.

سامانه های اطلس، جیمکس، کامودیفای از جمله سامانه هایی هستند که برای تهیه این گزارش توسط اینتا بکار گرفته می شوند.

برای سفارش گزارش تحلیل بازار محصول خود در مقصد مورد نظر، فرم زیر را تکمیل بفرمایید.

 

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید