جستجوی کد HS بهینه محصول در کشور مقصد

کد HS یک سیستم طبقه بندی استاندارد شده است که در سطح جهانی برای دسته بندی و شناسایی محصولات معامله شده استفاده می شود. این کد که توسط سازمان جهانی گمرک (WCO) توسعه یافته و نگهداری می شود، ابزاری حیاتی برای تسهیل تجارت بین المللی و تضمین ثبات در اظهارنامه های گمرکی است. کد HS به صورت سلسله مراتبی ساختار یافته است و هر کد یک دسته خاص از محصولات را نشان می دهد.

این سیستم در بخش هایی با طبقه‌بندی‌های گسترده‌تر در سطوح بالاتر و طبقه‌بندی‌های دقیق‌تر در سطوح پایین‌تر سازمان‌دهی شده است.این کد شامل شش رقم است که در برخی کشورها از ارقام اضافی برای جزئیات بیشتر استفاده می شود.

هدف اصلی این کد ساده کردن طبقه بندی کالاها برای اهداف گمرکی است که امکان درک یکسان از محصولات در کشورهای مختلف را فراهم می کند. هنگامی که یک محصول وارد یا صادر می شود، این کد در اسناد گمرکی برای شناسایی نوع کالای حمل شده استفاده می شود. این کد به مقامات گمرکی در اعمال تعرفه های مناسب، اطمینان از رعایت مقررات و تسهیل جابجایی کارآمد کالا در مرزها کمک می کند.

روش های متفاوتی برای پیدا کمردن کد HS وجود دارد: مشاوره با کارشناسان، جستجو در سامانه های آنلاین، مشورت با بازرگانان و ..اما این روش ها معمولا نیاز به صرف هزینه مالی یا زمانی زیادی دارند. همچنین در برخی از محصولات بالاخص محصولات جدید پیدا کردن کد HS، یک چالش بحساب می‏ آید. در ضمن انتخاب این کد باید هوشمندانه صورت گیرد، چون هم می‏ تواند نرخ تعرفه متفاوتی را شامل شود و هم قوانین والزامات سخت گیرانه تری را شامل شود. بوسیله خدمت ما ( ارائه کد hs بهینه ) شما می توانید بهترین کد hs را برای محصول خود مبتنی بر کشور مقصد صادراتی انتخاب نمایید.

در اینتا، تیم ما آمادگی دارد که با توجه به محصول و کشور مقصد معرفی شده توسط مشتری، بهترین کد HS را با توجه به نرخ تعرفه و الزامات و مقررات کشور مقصد جستجو و ارائه نماید. برای بدست آوردن این کد کالای مورد نظرتان در بازار مقصد مد نظر خود می‏توانید فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل شود.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه بفرمایید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید