استعلام و ارزیابی شرکت خارجی

 

شرکت اینتا در زمینه اعتبارسنجی شرکت ها در کشورهای مختلف نیز فعالیت دارد و داده های ارزشمند بسیاری را در اختیار تجار قرار می دهد، تا بتوانند در شرایط اقتصادی مختلف امن ترین حالت تجارت را تجربه کنند.

 

 

همراه مطمئن شما در صادرات و واردات

 

تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی، موسسات و سازمان‌ها که به منظور انجام امور تجاری ویا بازرگانی خود در حوزه صادرات و یا واردات از قبیل تأمین مواد اولیه کارخانجات، ماشین‌آلات و قطعات وابسته، صنایع غذایی، حمل‌ونقل، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی مثل تلفن همراه، تبلت، رایانه، لپتاپ، تجهیزات وابسته و کلیه کالاهای حوزه کسب‌وکار، نیازمند مذاکره، همکاری، شراکت تجاری، فروش و یا خرید هستند، اولین، مؤثرترین و بطورکلی مهم‌ترین موضوع بعد از یافتن طرف خارجی مناسب، اعتبارسنجی آن است، بنابراین ما اینجا هستیم تا شما مهم‌ترین مرحله تجارت را امن و موفق بگذرانید.

 

 

کاهش هزینه های استعلام شرکت ها

 

با نگاهی بر روند توسعه تعاملات تجاری در سطح بین‌الملل و بُعد مسیر بین شرکت‌های مستقر در پنج قاره، و هزینه‌های بسیار زیاد تعاملات حضوری در ابتدای تجارت، عموما شرکت‌ها، سازمان‌ها، تجار، و بازرگانان بمنظور شناخت بهتر طرف تجاری خود، با مراجعه به وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و کاتالوگ‌های دیجیتال، سعی در برآورد سوابق، توانمندی، خدمات و اعتبارسنجی آن مجموعه می‌کنند، اما با توجه بر آمار تعدد دعوی و کلاهبرداری‌های تجاری متوجه خواهید شد که اعتبارسنجی یک مجموعه خصوصا در سطح بین‌المللی، دارای ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های مختص و ملزم به خود است و برای رسیدن به این هدف و داشتن یک تجارت امن به این خدمت از شرکت اینتا احساس نیاز دارید. ما در نقطه شروع تجارت شما ایستاده‌ایم.

 

 

استعلام شرکت ها

 

مخاطبین این خدمت از اینتا تجار، بازرگانان و همچنین تولیدکنندگان ایرانی هستند که نیازمند ارتباط حرفه‌ای با سایر شرکت‌های خارجی می‌باشند. خدمات ما، حاصل ارتباط با مراکز دولتی، رسمی و همچنین تلاش و بررسی کارشناسان ما در کشور‌های مختلف است که این مهم می‌تواند روی کاهش ریسک‌های موجود در تجارت خارجی بسیار تاثیرگذار باشد. این خدمت ما تنها پایگاه استعلام اطلاعات و اعتبارسنجی شرکت‌های خارجی در ایران است که پوشش روزافزون کشور‌های مختلف را در ذیل خدمات خود داراست.

برای سفارش استعلام یک فرد یا شرکت در یک کشور خاص، فرم زیر را تکمیل بفرمایید.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه بفرمایید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید